بازی استراتژیک جذاب Little Empire v1.18.1 – اندروید

پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 228
نویسنده : محمد سبزکار

e نام یک بازی استراتژیک سه بعدی محبوب و سرگرم کننده برای اندروید است که توانسته در پلی استور نمره ی خوب ۴٫۴ را کسب کند.
در این بازی شما پادشاه منطقه ای هستید و دشمنانتان برای تسخیر قلمرو شما دائم با شما در حال جنگند،پس شما باید نیرو جمع آوری کرده و قلعه بسازید،به گسترش و توسعه ی آن بپردازید و سلاح بخرید تا بتوانید از قلمرویتان محافظت کنید و دشمنانتان را شکست دهید و در مواقعی که میخواهید به آنها حمله کنید.
این بازی استراتژیک و سه بعدی که از گیم پلی بسیار خوبی نیز بهره میبرد دارای بیش از ۲۶۰ مرحله جذاب است که میتواند روز ها شما را سرگرم کند.

http://www.uplooder.net/

لینک دانلود:

Little Empire v1.18.1(androidbazar18).apk - 30.2 MB

 

راهنمای نصب بازی ها در سیستم عامل اندروید

 


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

:: موضوعات مرتبط: بازي اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , دانلود بازی اندروید , بهترین بازی های اندروید , بازی برای اندروید 4 , بازی برای اندروید 4 به بالا , دانلود , لوکسبلاگ , mobile-777 , download android games , beast android , game car for android , download game , just android game بازی استراتژیک جذاب Little Empire v1 , 18 , 1 – اندروید , download Little Empire for android , بازی استراتژیک جنگی برای اندروید , دانلود بازی Little Empire برای اندروید , دانلود بازی استراتژیک برای اندروید , دانلود نسخه ی آخر Little Empire اندروید , جدیئترین بازیهای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: